torsdag den 6. april 2017

Chameleon Tuscher

I aftes i scrapklubben var vi så heldige, at Jette Sjørslev Pedersen kom for at hjælpe os i gang med at bruge vores Chameleon Pens. Det var rigtig dejligt med lidt undervisning, gode råd og fif.
Må sige det kræver øvelse, men mon ikke jeg bliver dus med dem.
Kortene er lavet med nye stempler og dies, jeg har købt hos Happymade.



Jeg har her brugt sættet Amazing You fra Altenew. Til den lille hemmelige besked under zipper udskæringen har jeg brugt stempelsættet Just A Note fra Mama Elephant. Zipper udskæringen er lavet med dien Zipper Creative Cuts fra Mama Elephant.
 
Her et kort til med samme motiv- dog i en lidt anden farveskala.

Her har jeg igen brugt Amazing You fra Altenew til blomsterne. Teksten er varmembosset med Detail Gold Embossingpulver fra Stampendous. Jeg er ret vil med de nye halvperler fra Dixi Craft. Jeg synes den matte overflade passer perfekt til kort, hvor jeg har embosset med guld og sølv.

Her et kort til hvor blomsterne er fra Amazing You sættet fra Altenew. Her har jeg blot lavet kortet i en sølv-udgave.

Til dette kort har jeg brugt stempelsættet Up and Away fra Mama Elephant. Nogle af ballonerne er blevet lidt stribede, da den sorte sværte har "blødt" under farvelægningen.

Tak for dit besøg.
Scraphilsner fra

Anne-Mette
 


2 kommentarer: