fredag den 8. september 2017

Never give up on Your Dream

Jeg er vild med min nye Dreamcatcher die fra Studio Light.
Jeg har lavet 2 Tags, hvor jeg har brugt dien.







Tags er skåret ud med Tim Holtz Bigz Movers & Shapers: Tag and Bookplates
Teksterne er varmembosset med:
Stampendous Embossing Powder Detailed Silver
Versamark Watermark Stamp Pad
Tim Holtz Cling Simple Sayings


Blomsterne er fra Wild Orchid Craft og de har fået glitter med:
Spektrum Noir Sparkle Pen Clear


Designpapiret er fra:
Crafters Companion Shabby Chic paper pad

Desuden har jeg brugt Rhinsten klar i 2 størrelser.

Jeg har tilmeldt mine tags flg. udfordringer:


Tak for dit besøg og på glædeligt gensyn.
Scraphilsner med ønsket om en god weekend


Anne-Mette

3 kommentarer:

  1. Så nydelige tags du har laget, med masse flotte detaljer! Tusen takk for ditt bidrag I hobbygarasjen.no sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlet
  2. Utrolig flotte tags og nydelig pyntet.
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  3. Sikkelig lekkre tags du har laget, den diesen er supersøt! :) Takk for du deltok hos oss i KortoMania! dt-Gina

    SvarSlet